1 mars 2009

första mars

Ja nu är det helt plötsligt Mars!
Jag, Miranda och Olivia skickar en massa fina röstmeddelanden till Mr J. Är hemma hos Miranda.
Dessutom har vi ringt runt lite på heta linjen där en från Mörrum helt plötsligt svarade. han gav ut sitt nr, och vi ringde upp honom på hemtelefonen.
Olivia blev rädd och trodde att han var en polis. hon trodde att hon skulle bli mördad

Förresten var festen hos feffsan kul!
Tack Tack Tack för det!
hann med sista bussen trotsallt.
Vi kommer nog aldrig att somna, men jag ska iaf åka härifrån 10.46 imorgon.

ha det kanon allihopa, så får vi se vad jag hittar på imorgon.

Pösspöss

1 kommentar:

Anonym sa...

Känns skönt att veta du är i tryggt förvar och haft en bra kväll.Jag hade en toppenkväll med Ulf Lundell den bästa jag varit på.

Pappa Pelle