28 februari 2009

tjugoåttonde februari

Måste hålla med Olivia att det inte är speciellt kul när folk slutar att skriva kommenater

Igår kom mamma och hälsa på, undrade hur jag hade och sådär. Lilla söta mamma.
Iförgår skrek hon i telefonen att 1 älgko och 2 älgkalvar kom gående på vägen hemma. lät som om hon hade vunnit en miljon eller något och jag bara skrattade.
Äntligen åkte Carl-Jan ut från Let´s Dance, det var verkligen på tiden!

Idag vaknade jag redan vid sju. solen lyste rätt i ansiktet på mig, och man ska ju verkigen inte klaga.
Kunde inte somna om, hur mycket jag än ville.
åt mannagrynsgröt och kollade på barnprogram, allting är precis som vanligt. hehe.
gjorde mig sakta men säkert iordning mig och testade kläderna jag ska ha på mig ikväll en sista gång. blir nog bra!
12.40 ska pappa köra mig till mörrum, jag ska handla Godis till ikväll, och posta Systers present.
Kl. 14.30 ska klassen samlas vid teatern och kolla på RENT.
Efter det ska Olivia, jag, miranda och Rebecca äta på donken.
runt sju åker vi till Feffs.
PARTY!

1 kommentar:

Anonym sa...

men jenny ja kan ju kommentar hiihihihi:D:D:Dsaknar dej förövrigt:P<33