8 mars 2009

åttonde mars

Först vill jag säga att min mobil är knäpp, och jag inte kan svara på era sms, förlåt för det.

2 Mars:
Victor fyller 16 år, grattisgrattis

3 Mars:
Syster Anna fyller 20 år! Grattisgrattis
Dumt bara att vi är så lika, så jag köper en present till dig, som du precis köpt till dig själv.

4 Mars:
allt är precis som vanligt.
Vi äger på volleyboll

5 Mars:
Tim Dolck fyller 17 år! grattisGrattis
Es-konsert idag också. Bolaz Jeppssons var helt klart en vinnare!

6 Mars:
Vanlig fredag i skolan, bortsett från att jag, Olivia och Levin tryckte in oss mellan två dörrar på ensemblen!
Väl hemma umgicks jag en stund med Basse och Gustav.
Gustav och jag hittade en snubbe på bilddagboken, från västnorrland.
Han är besatt av Lidlbutiken som precis har öppnat där.
Jag tycker att ni borde ta en titt på den sjärnan -> TheBlackHawk@BDB

7 Mars:
satt mest hemma och vilade.
Åkte och storhandlade på Maxi, Lilla Hampus som blir akut bajsnödig mitt i allt och nästan inte kan gå.
Åkte även en runda till Margith och Per-arne. Där var även Oman och c.o.
kollade på Melodifestivalen, ännu en gång vill jag fårga svenska folket hur dom tänker!?!
Snällasnälla är en värdelös låt som man endast skulle behöva höra en gång i sitt liv, och sen aldrig mer. Det är helt sjukt att den har kommit så långt.
Antingen har Caroline en extremt stor släkt, eller är det en rik farbror som inte vet vart han ska lägga alla sina pengar, och ringer oavbrutet till SVT hela tiden.
Hade inte förvånat mig om Snällasnälla hade representerat Sverige i den stora finalen

8: Mars
Ola fyller 17 år! grattisgrattis
Färgat håret idag
Ska troligen åka till pappa idag.

Du ska veta att jag inte vill något annat än att träffa dig

3 kommentarer:

Anonym sa...

så du fick mitt sms iaf ?:)

JennyKarlsson sa...

Japp ! två gånger tillochmed!
Vi får prata mer om det imorgon, och jag tror att det kommer bli kanon!

Anonym sa...

bolli stavas balazs ^^
hur färgade du håret sneckis?
SNART DEN TJUGOSJUNDE, OCH JAG SKA SNART TILL K-STAD TROR JAG! PUSS <3