4 februari 2009

tredje februari

Eosvecka, dag 2

tydligen var vi inte helt överens igår iaf. en del oklarheter på dansen pågrund utav detta, men efter många om och men kom vi nog överens tillslut, men man kände ändå konstig stämning i gruppen, tyvärr.
Kulisserna var långt ifrån klara och halva gruppen, som igår, beslutade sig för att gå till bilden igen och göra klart så mycket vi kunde. fortfarande en del tjat att vi var tvugna att vara klara och så vidare, men det tar en himla tid att måla dom där förbaskade kulisserna..
Kom iaf en bit på vägen, och måste tillägga att centralskolan har galet god mat!
Teatern gick iaf bra, då vi fick kritik vi kunde använda när vi ska finslipa, och bra saker att tänka på och så vidare.
Skönt att inte ha Sofie, dumtanten.
Testade klänningen som var utvald till mig, visst hade den rätt storlek, men jag såg ut som en död prinsessa i den. full med paljetter och sen något slags fisknät över det. mycket vackert. ska dock byta imorgon.
I Studion fick jag reda på hur jag skulle spela på basen, 3 dagar innan föreställning, men det gick bra det också!
kom trots allt igenom låtarna, men Tore är riktigt seg på att komma igång, och det kändes en hel del som om det var jag som höll i lektionen.
Åkte tåget hem 16.46 och det var så skönt att sätta sig en stund.

Du borde ta mer ansvar, vår tillit till dig börjar försvinna och du sabbar för oss andra om du inte tar det på allvar

Inga kommentarer: