12 februari 2009

tolfte februari

Blask, snö, kallt, blött

Hörde en knackning på dörren när jag skulle gå ut och äta frukost.
Hampus kommer in helt förskräckt.
J:" Men Hampus, va gör du här?"
H: " Jenny, är det natt nu?"
J: "Nej det är morgon, det är väldigt tidigt."
H:" Jag tror pappa har blivit galen!!"
J: " Ha? Varför det?"
H: " För han ger kossorna mat mitt i natten!
J: " Men hampus lilla, Nej, här kan du inte stå i pjamas, du blir sjuk, kom så går vi in.
H: " Jaa, vi går och kollar på Svampbob tycker jag alltså.em>


fick gå upp extra tidigt idag för att pappa skulle köra mig till Olofström. var tvungen att få en underskrivt på de individuella valen.
Jag valde dock fel kläder, jättekallt!
I Olofström träffade jag både Linda och Marie! man blir så glad av att träffa dom gamla i klassen.
Träffade även david på bussen, skönt att inte sittahelt själv i 40 min iaf!
väl i skolan, träffade jag Johannes, och bad honom om hjälp med matten, snälla snubben.
Men matten gick som jag trodde, Skit.
Men ännu en gång tänker jag skylla allt på carl!
Dummadummadumma.
Efter provet gick jag och Miranda och väntade på de andra.
Eftersom Olivia var tvungen att sticka till A-huset, som feffs och jag inte pallade gå till, gick vi istället till matsalen och paxade bord.
Olivia var grisig, men hur ovanligt är det ;).
Satt i matsalen jättelänge, enda tills GEMUN började.
Ännu en gång lyckas vi övertala Pär att vi ska äta fika på lektionen. Stackars pär.
Men han tyckte det var positivt ändå, eftersom han fyllt år två dagar tidigare.
På datagrunden sen jobbade vi med Word.. sådär kul måste jag säga.
Åkte tåget hem och pratade en massa med David och Carl.
Tog långt tid innan jag kom hem, och det var jobbigt att gå från Centrum till hem.
Det är mycket snö och det är halt och svart.
Men hem kom jag.
HAR LAGT IN BILDERNA FRÅN EOSEN PÅ BDB NU!
För övrigt ska jag prata med Basse ett tag nu.
Pösspöss

Jag blev glad, bara så du vet
Everything I do, reminds me of you. We where made for each other, I know we were.

Inga kommentarer: