13 februari 2009

trettonde februari

Skulle detta vara en otursdag? en dag full med hemskheter?

Gårdagen avslutades med en massa skratt. Det var längesen jag skrattade sålänge!
Basse och jag hade en massa att berätta, och eftersom vi båda inte hade sovit speciellt mycket natten tidigare, blev allt himla kul.
Speciellt när jag ville att han skulle smaka en bit av den mörka chokladen som låg på bänken, den smakade skit nämligen.
Det tog himla långt tid innan jag bestämde mig för att gå ut till mig och försöka sova.
När jag väl gjorde det, fortsatte vi med att skicka sms till varandra. och när det äntligen upphörde, hälsade mina fina husdjur på, spindlarna.. Flyttade runt lite på kuddarna och där ligger en halvstor spindel, just i den storleken jag verkligen är rädd för!
blir helt förstenad och hör hur den klickar fram på golvet.
Låg och kollade helspänt upp i taket och helt pltslgt kände jagnågt som kröp i mitt hår.
Blev så rädd att jag slängde med armarna och petade mig själv i ögat.
Efter många om och men lyckades jag tillslut somna iaf, underbart.

Idag vaknade jag helt utvilad, iaf kändes det så.
Det varljust ute, och jag kände mig rktigt pigg.
Dessutom hade jag mycket tid att göa mig klar på, och slapp att stressa.
Tog allt jättelugnt och gick mot bussen.
För första gången på länge hade jag ingen musik på när jag gick dit, och det va jätteskönt.
Det var kallt, men ändå varmt ute.
När jag gick där på lndsvägen hör jag hur fåglarna kvittrar, och hur solen formar sig till "lejonkungen-form". Jag blir så glad.
Åkte till skolan, Carl hälsade på på tåget och vi ritade i tidningar.
väl i skolan töntade jag mig med Benjamin som satt ensam.
Klickbenja..
Ensemble var den enda lektionen för dagen, och idag var vi bara 3 st.
Anne började med att säga att vi inte skulle ner till den andra Ensemblen idag heller, oc i blev skitsura, dumma Anne.
Värmde upp och sådär, sen kom Tore inspringande och undrade om vi skule öva ihop idag.
Jag blev glad och skrattade åt Anne, dumanne.
Det var jättekul att öva med dom, och Anne såg ut som en hattifnatt.
Resten av lektionen övae vi stämmor, som inte gick speciellt bra, eftersom Anne är dum.
Efter lektionen gickjag och Johanna och åt, maten smakade skit.
Gick mot stan eftersom jag skulle köpa ny foundation som jag skulle ha köpt hela veckan.
Träffade Jonken, Anne och Hanna på vägen och pratade lite med dom.
Köpte foundation och träffade Johanna+familj+Alicia.
Sen gick Johanna och jag runt en massa och pratade om allt från himmel och jord.
Åkte till Karlshamn där Nordstömmingen väntade på mig, och vi gick in till stan och fikade.
jättelång fika.
När vi stod och väntade på hennes mamma som skulle hämta oss, träffade jag Bobbsan!
Jag blev så himla glad! puss på dig!
väl hemma hos Lotta kollade vi på Mamma mia och frossade chips, såklart.
Åkte till kyrkan och hyrde film och köpte pizza. Gottgott!
När filmen var slut spelade vi Brännboll i kyrksalen, Lotta och jag är bäst, Victor och Mathilda är dåliga.
21.30 kom pappa och hämtade mig och vi körde inom Stugan och hämtade lite grejer och körde hem.

NU HAR JAG SPORTLOV!

Imorgon kommer Rebecca och Stina hit

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG BLEV OCKSÅ JÄTTEGLAD BOBBSI !! PUSS TILLBAX PÅ DIG !