12 februari 2009

elfte februari

Snö, skitmycket snö, hemskt mycket snö.

All snö gjorde att mitt tåg blev inställd och fick ta nästa tåg.
Som tur var kom jag inte jätteförsent till kören iaf.
efter kören åt vi, halva gänget på ett bord och hälften och ett annat.
Rebecca, Miranda, Olivia och Feffs är skitcoola, därför satt dom på andra bordet och var allmänt coola. Sa Yo och så vidare, det är coolt.
eftersom jag också ville vara cool hängde jag med dom till Candyplock, man börjar undra om vi bor där inne, vi är där och äter godis hela tiden.
Eftersom vår rast var jättelång gick vi runt på stan, och Benjamin köpte snusk på Partaj.
Det fick oss att bli snuskiga och Feffs berättade om en tjej och en kille och Geléhjärtan. Mer vill jag ínte berätta, ni får besöka Olivias blogg för att få reda på historien. www.chocolatefromthesky.blogg.se
Eftersom det började bli kallt och vi alla var genomblöta om fötterna gick vi in till Cafeterian och berättade ännu mer snusk.
Dumma Benjamin som fick in oss på dom linjerna.
När vi bestämde oss för att gå till idrotten vände sig flera folk och kollade chockande på oss.
På vägen till idrottshallen var Olivia hemsk i blasket och hoppade rundor i det. alla blev blöta och vägen därifrån hade vi snöbollskrig. Olivia var mest drabbad, såklart.
På idrotten hade vi Volleyboll. Eftersom det ska vara en turnering i det, är vi väldigt pepp och har bestämt kläder till det. det är dock lite svårare att komma på ett namn.
Efter idrotten stack jag hem.
Kollade igenom matten, prov imorgon och jag kan inte det.
Men för en gång skull är det inte mitt fel, det är Carls fel som aldrig är i skolan och aldrig går igenom.
Tråkigt nog får jag nog IG på det provet, dumma carl.


Pusspuss på dig, jag vill att du ska vara hos mig

1 kommentar:

Anonym sa...

hähäh snuuusssk!