10 februari 2009

måste bara tillägga

Jag gjorde bort mig idag!
När jag gick till stationen mötte jag en tjej jag kände igen jättemycket. Kunde inte plasera henne, men jag visste att jag på något sätt kände henne!
eftersom att hon tittade på mig tänkte jag att jag måste bara känna henne.
Jag gav henne ett stort smile och ett högt hej.
Hon hejade tillbaka, jättetyst.
När jag kom fram till stationen såg jag henne igen, och nu kom jag på det.
Hon åker samma tåg som mig, men jag känner inte henne alls.
Hon kollade bort så fort hon fick syn på mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA xD´woppps;)

Anonym sa...

hahah x) det är inte så lätt alltid;)

Mimmi sa...

Haha tummen upp till dig (Y)

Anonym sa...

hahaha. Jag tyckte det va bra ändå. Du såg henne. Jenny Karlsson, du ser folk! Du är bra. Jag tyckte inte du gjorde bort dig, du gjorde rätt :)
KRAM