7 februari 2009

Sjunde februari

Gu va skönt det var att sova ut idag!
låg kvar i sängen jättelänge efter att jag vaknat, något jag velat göra hela veckan.
gick upp och åt frulle, och klädde på mig hemskt mycket kläder.
Idag var det dags för första åket med mopeden detta året!!
körde till pappa, gu va kul det är att köra moped, jag hade nästan glömt.
Satt mig först vid datorn, innan han kom hem, skrev på det förbaskade analysbajset.
pappsen kom, fick en liten present, och sen satt vi bara och pratade mest. Storebror kom förbi och hängde med på pratet.
High school Musical gick på Disneychannel, ettan såklart, och jag är verkligen svag för den filmen, töntigt nog.
Jag blir alltid så lycklig. Kanske för att den trotsallt symboliserar den bästa tiden i mitt liv, who knows..
Pappa skulle iväg till Karlshamn, men jag stannade kvar, kollade klart på filmen, störtförälskad.
När den var slut satte jag mig och skrev vidare på Analysbajset.
jag analyserar inte bajs, utan jag skriver på ett analys om Gazakriget, och det är bajs..
Bestämde mig för att åka hem igen och packade in mig i mopeden och körde iväg.
Slirade en hel del i geggan, men det gick helt okej.
Väl hemma insåg jag att jag hade glömt blocket med mina båda arbeten i hos pappa, skit också.
Karl spelade ett slagtvspel när jag kom hem, och skrek saker som: " Du, jag äger!, Kaxar du eller!, Kaxa inte med mig, du vet vad som händer! sucker!" m.m.
Jag trodde såklart att det var bråk på gång, men nejdå, han spelade spel.


Om bara livet hade varit som high school musical..

Inga kommentarer: