8 februari 2009

åttonde februari

Nattens dröm var rätt skum.
Jag var gravid, och mamma var jätteglad, Emil var ledsen, han ville få barn innan mig. Jag skrev om min graviditet i bloggen, som Gry Forsell läste, och lät mig följa med på tjejresa med henne och 8 andra tjejer till Gran canaria.
Jag var jättelycklig. Men jag saknade min pojkvän, barnets pappa.
På Gran Canaria hade jag plötsligt barnet i famnen och jag ville åka hem och berätta där hemma. Men Gry var galen, hon var ett monster, och satte mig och barnet i en bur.
Jag vaknade och fick smått panik, skrek: " var är mitt barn!?"
Var nära på att börja gråta då jag plötsligt kommer på att det bara var en dröm.
Drömmar är skadliga.

gjorde mig iordning och gick in för att äta frukost.
Solen skiner och jag vill inte sitta inne.
Ska ut och gå en låång sväng och fotografera.
Mamsen och jag ska till Olofström och hälsa på storebror, efter att hon haft en visning på huset.
" Det var så det hände, i olofström" - låten har suttit på huvudet hela dagen

Brukar det inte vara så att om man drömmer om samma person 3 dagar i streck, kommer det hända något? Vad händer då om man drömt om samma person i 2 veckor?
Detta är skrämmande.
And I keep on seaching everywhere for something true, but I guess it only leads back to you

Och hur tänkte svenska folket när " Snälla, snälla" går vidare till andra chansen, och juryn väljer ut henne? Människan går på månen och ser ledsen ut..
Melodifestivalen har gått för långt..

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://erikanordgren.bilddagboken.se/p/show.html?id=311429620&directlink=1

HAHAHA HAR DU SETT DET ELLER?! XD

JennyKarlsson sa...

HAHAHAHHAHA ! !