7 februari 2009

sjätte januari

Eosvecka, dag fem - FÖRESTÄLLNINGEN!

La mig redan 20.00 igår för att verkligen vara på G idag, vilket jag var!
gjorde mig i ordning, med extra smink och allt inför showen, som kändes lite väl överdrivet när jag satt på bussen och tåget påväg till Barbacka, men vadå, på scenen syns det ju inte lika tydligt.
Hela vägen till kristianstad kämpade jag med att få in texten till " I walking on sunshine" i huvudet, på något sätt lyckas jag verkligen inte!
På Barbacka träffade jag johanna och feffs som hade sin snygga gammelsminkning på plats.
såg att vi inte hade vårt framträde fören nästsist, rätt segt.
Men gu va kul det var att kolla på de andra!
riktigt bra med allting, verkligen!
Efter 5 framträden var det lunch, som blev väldigt kort för min del. Åt med Stina och hennes grupp, och dom ville ha extra tid att fixa sig inför sitt framträdande. Det gjorde verkligen ingenting att vi inte var speciellt länge i matsalen, äckelmat som vanligt.
påvägen tillbaka till barbacka kändes det som vi halvsprang, och mitt i allt skriver jag fusktext till låten, resultatet var lite otydligt pågrund utav att vi sprang, men skitsamma tänkte jag.
gruppsex (ja, det tyckte vi var kul) gjorde sitt framträdande, och äntligen var det vår tur!
Jag dog nästan bakom scenen när jag skymtade johannes som gamling med sitt dropp.
Trist att Toxic gick igång fel, men Jaro och jag fick ihop det bra iaf, bara för att vi är så proffsiga.
Vi gjorde inte mycket fel, och vi är så himla bra!
Jag tycker om er, grupp åtta, vi är så flotta!
sista gruppen och och sen var det slut. Eoskursen var slut..
Både tråkigt och skönt, och jättetråkigt att man gör ett sånt stort jobb och endast får spela upp det en gång..
Men riktigt kul var det, och vi ska ha återträffar vi, vi i grupp 8.
Utvärdering efter åt, som tog hur långt tid som helst, missade nästan två av tågen och trodde att jag aldrig skulle komma hem.
Men det var värt det, man blir så glad av beröm!
sprang till tåget och skrev min utvärdering där.
Eftersom att tåget var försenat missade jag nästan bussen hem, vilket hade gjort mig helt förstörd om jag hade gjort det.
men jag hann, efter lite vinkningar och sånt, så kom jag ju trots allt på bussen !
Eskil de snällot hämtade mig så jag slapp att gå.
Pizza som fredagsmat och Let´s Dance på det.
Sen var jag så trött att jag gick ut till mig, och la mig och kollade på tv där istället.
Somnade såklart med tv:n på...

BILDER FRÅN EOSFÖRESTÄLLNINGEN KOMMER ANTINGEN PÅ FACEBOOK ELLER BDB !

Inga kommentarer: