27 februari 2009

sjugosjätte februari

Klockan ringde 05.00. det var skönt att somna om och veta att man kunde sova 1,5 timme till.
Kom till skolan och hade matte. fick reda på provet, pågrund utav vår dumma lärare som blev sjuk och inte var på våra 4 lektioner innan det provet, har jag nu IG-varning i matte.
Jag vet att jag hade klarat det ifall jag hade fått svar på de frågor jag hade innan provet, och det är just det som gör mig så arg.
Jaja. Maten var god idag, köttfärsås och pasta, vilket Olivia såklart klagade på, förhon klagar på allt.
GEMU nästa, gick ju kanon. Pär berättade att det kostar 5000 kr att hyra konserthuset varje gång vi har ES-konsert, och det var ballt, tyckte Feffs och jag.
Sista lektionen var Datagrund, helt okej, idag var det jag som betalade fikapausfikan.
sen slutade vi.
Eftersom jag visste att jag inte skulle hinna med tåget,tog jag det lugnt och hängde med Johanna,Johanna och Olivia till mackedonkan.
sen gick jag till tåget, som var himla försenat. Min faster sa att tåget timmen innan hade varit en halvtimme försenat, vilket betyder att jag hade kunnat ta dettåget,och sluppit komma hem så himla sent som jag kom hem igår.
Kändes inte som om jag gjorde något mer när jag kom hem än att öva på presentationen jag ska hålla imorgon, och sen gick och la mig.
Dumma dag.

Imorgon åker Ingegerd och Karl till österrike. snyft snyft

Inga kommentarer: