25 februari 2009

tjugofemte februari

Nej jag är inte död, det är bara skolan som har börjat

Måndag: började 14.25 med Engelska.
Fick reda på vårt senaste glosprov då ingen i klassen gjorde speciellt bra ifrån sig. jag hade 8/28 rätt. tummen upp.
Efter lektionen gick jag & stina och handlade naturgodis. gottgott.
Stina var tvugnen att gå till sin buss, och jag gick bort till H&M och handlade en tröja och overknees-strumpor.
Åkte hem. Detta var en perfekt dag, bra lång.

Tisdag: Eftersom jag inte sovit någonting under natten var jag rätt trött när klockan ringde 05.30.
Men jag gick upp rätt snabbt, hade ju ändå ingen lust att sova. däremot mådde jag illa och hade ont i magen.
Satt som vanligt i skolan och väntade i en timme till min pianolektion. Jag vill verkligen byta tid!
Eva är så himla snäll, hon ger aldrig upp.
Fick en ny låt som jag troligen ska spela på uppspelet, himla kul!
Samhälle efter det. Olivia och jag kopierade runt 200 papper från en bok. himla lyckat!
Nu har vi bestämt helgen och det känns ju kanon!
Mat och långrast. Såklart går vi till Candyplock och handlar godis.
Träffade Björn Ikonen i gallerian, hade tydligen APU på tingsrätten. ballt.
Sånglektionen med anne gick väl bra. Men jag känner aldrig lust att gå dit.. däremot vill jag ju verkligen ha sänglektionen, men inte med henne !
På svenskan skrev vi någonting om böckerna. Fick en guldstjärna av Katarina eftersom jag tog en bok till och läste. vad gör ma inte för en guldstjärna .
Sprang till tåget, hittade Eskil, timmie och Ingegerd sittade där. 25 sekunder långsammare hade jga missat tåget.
Eskil som hade fyndat på bokrean, räknade ut att han betalat 35 öre/ sida i sina böcker.
du är som jag alltid säger himla knäpp.
Ingegerd körde mig hem och sen åkte hon igen. Lämnade mig ensam med hulliganerna som inte var speciellt vilda idag. Lekte först lite i snön och lekte kung, sen blev hampus trött och vi gick in och kollade på svampbob.
Jag lagade mat, fast eftersom alla är lite sjuka var det inte så mycket som blev uppätet.
Jag gick ut till mig och övade på pianoläxan.
Somnade runt 12.

Onsdag: stannade hemma från skolan idag. Magknip som bara den, mår illa och har huvudvärk.
Huvudvärken har jag nog bara för att jag inte sover.
Har inte så mycket mer att säga om idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu har vi en hel bok i lösblad, det är j positivt. Glöm inte drinkmix tills lördag, vi köpte 2 idag sjukt billigt :P haha

JennyKarlsson sa...

Jag kommer till skolan imorgon, så vi får prata mer om det då :)