15 februari 2009

Femtonde februari

Vaknade redan runt 8 av värmeslag, det va skitvarmt i stugan och ingen luft överhuvudtaget!
Som vanigt får jag lite smått panik när det är så, och var tvungen att gå upp.
Försökte vara så smidig jag bara kunde för att inte väcka dom andra, minstina vaknade drekt när jag dunsade ner i soffan.
Men hon somnade om en stund till iaf.
Gick ut en sväng för att få lite luft, och gick sen in och kollade på desneydags.
När långbens galna gäng startade hoppade stina upp ur sängen och gjorde mig självskap framför tv:n.
Åt frulle och kollade på en film.
Efter dess slut kollade vi på Let´s dance.
Helt plötsligt blev det lite stressigt för att vi skulle med tåget.
Slänge ihop all grjejer och städade och sådär.
Pappa hämtade os och vi åkte till Karlshamn. En lite snabb guidening blev det.
Väl framme vid stationen var det et himl poblem med biljettatutomaten.
EN kvinna från Lund blev halvt galen på den.
När vi änligen fick ut biljetterna från maskinen, såg jag att mitt tåg inte skulle gå den timmen.
Pappa hade kollat fel på tiderna.
Rebecca och Stina hoppade iaf på tåget, och åkte iväg.
Själv satte jag mig inne i väntsaln och läste i en timme.
Tåget kom, och resan mot Karlskrona började.
En kines satt och stirrade på mig hela tiden, jag vill inte veta vilkar tankar han hittade på.
I Karlskrona mötte jag Emelie, och vi tog bussen hem till dom.
Tärffade Sarah, och visatt och pysslade.

NU SKA VI TILL DONKEN OCH ÄTA

jag velar

Inga kommentarer: