15 februari 2009

14 februari

Pappa och jag hämtade Rebecca och stina på stationen i Mörrum.
Väl hemma packade vi in oss i stugen och pratade.
Fick rosor och choklad av Rebecca, lilla söthuvudet.
Blev hungriga och gck över till serveringen och gjorde varma mackor. Gottgott!
satt där och pratade en hel del innan vi gick bort till stugan igen.
Tog en del smickrande bilder som jag kommer ladda upp när jag kommer hem.
Efter många om och men bestämde vi ossför att göra oss klara för att bada i tunnan.
Tråkigt nog väntade vi för länge, och det var skollvrmt när vi hoppade i, man klarade av att sitta där ett tag om man inte rörde sig.
Vi bestämde oss för att gå upp, hälla i lite snö i badet och sätta oss i bastun och praa tills det blivit svalare.
Men det blev det inte, det var över 40 grader hela tiden, och det är varmt vill jag lova.
Rebcca och jag satt ne i duschen istället och duschade, medan stina halvsov.

Gick illbaka till stugan ännu en gång och kollade på en film.
Kanon.
Orkade dock inte kolla klart, utan vi somnade ifrån den, och vaknade till och bestämde oss för att stänga av.
När vi la oss till rätta, var jag inte trött lnge, som det brukar vara.

Stina börjad också bli trött, och jag släckte lampan.
Knasdag tjejer, jag tycker om er!

Inga kommentarer: