17 februari 2009

sextonde februari

Jag har nog gjort ett misstag. Att tro att det någongång kommer bli som det var förut.
Jag drar förhastade slutsatser, drömmer alldeles för mycket.
Jag tror att det är på bättringsväg, men nej, det är bara en dröm.
Är det dags att släppa taget?
Hur kan något så stort förändras? Hur kan man tappa lusten att andas..



Emelie sov när jag vaknade, och jag smög in till sarah.
Låg och pratade en stun, innan vi gick upp och duschade. Emelie vaknade.
Åt frulle och bestämde oss för att åka en sväng in till stan.
Emelie ville ha lite extra tid på sig att göra sig klar, så Sarah och jag åkte in lite tidigare.
Kollade runt lite och köpte ett par gula skor.
Emelie & susse kom och vi bestämde oss för att gå och fika.
Mirza kom också.
Efter fikat åkte vi hem, och startade med maten, som vi slutade med lika snabbt.
Gick till Lyckeby istället, till Amiralen oh kollade lite.
köpte läsk och satte oss som Alkolister och drack på en bänk.
Mirzas pappa kom och hämtade oss eftersom vi inte orkade gå tillbaka hem.
"Fihde" fick Mirza honom att säga, Haha.
Sen började vi med maten igen, kyckling, klyftpotatis och Bearneisesås.
Tog flera år innan det blev klart.
Gick en sväng till Citygross och handlade godis, och gick hem igen.
Emelie och jag spelade Monopol och målade i målabok medan Sarah spelade sims.
Kollade på Beck, Sarah somnade, jag också ibland, men startade 102 dalmatiner.
Gick och la oss runt 1.

Flickor i ES1a, kan vi inte hitta på något i helgen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill jättegärna hitta på ngt, dock har jag LUkas här då och vet inte om han kommer tycka det är så kul, men en sak är kanske klar att jag är själv hemma helgen efter lovet och då kan jag nog bjuda in alla? :*

JennyKarlsson sa...

Ja, jättegärna!
saknar er allihop