15 januari 2009

femtonde januari

Ännu ett bevis på att jag börjar bli galen
Vaknade med ett svep, jag har försovit mig!!
duschar snabbt som attan och gör mig helt klar för att gå in och äta frulle, kollade en titt på klockan för att se hur långt tid jag hade på mig för att äta, då jag ser att klockan står på 01.00.
Nej, det måste ju vara fel tänkte jag och gick och hämtade mobilen, den visade 01.01.
Jag har alltså drömt att jag var försenad och att klockan har ringt flera gånger och klockan var jättemycket.
Gick och la mig, helt klar och sov i 6 h till.

I skolan gjorde vi egentligen inte så mycket intressant, mer än att min GEMUgrupp alltid lyckas få Pär att gå med på att fika nästa lektion.
Jag börjar verkligen få grep på intervalerna nu, och det känns kanon!
Stressmoment på engelskan var lite jobbigt också, då vi skulle skriva en filmrecention på kort tid.
Efter många om och men blev Johanna och jag klara, och det blev ju helt okej.

Mitt hus är städat, kläderna är tvättade och jag har hittat kläder till festen på Lördag
tummen upp för mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha fy vad kulxD du börjar bli lite galen;P gött att du inte skulle upp så tidigt dagen efter;)

tummen upp för dig;)