16 januari 2009

sextonde januari

Igår gick jag och la mig med ett leende på läpparna, jag älskar eos och var himla pepp på det nämligen.
Somnade och vaknade till sen 05.00 då det var meningen att jag skulle upp. Men eftersom att jag redan fixat allt dagen innan så tänkte jag att jag kunde ju sova några minuter till.
Dum som jag var så stängde jag av alarmet istället för att sätta det på snooz och vaknade igen när Johanna skickade ett sms och undrade var jag var någonstans.
Det var ljust ute, då det egentligen brukar vara kolsvart ute, och såg till min fasa att klockan var 08.00!
Sprang upp och gjorde mig klar så fort jag bara kunde. men eftersom att mina fina tåg och bussar endast går en gång i timmen kom jag till skolan 10.20, och eosen slutar 10.00..
Jag var ledsen då, eftersom vi skulle bestämma så mycket idag och jag inte kunde vara med på någonting.
Kom försent till Ensemblen också, med det var inte så jättemycket.
What a day!
resten av dagen rullade bara på, dock hände det inte super mycke, eftersom vi slutar 13.20.
Åkte hem och övade med Per-arne och sen tog jag det bara lugnt.
De andra var i olofström och badade, men jag var mitt inne i ett arbete, och hade inte lust eller tid att stanna upp i det.
Nu ångrar jag mig dock.

Imorgon är det musikfest! Hoppas det blir kanon!
Ciao

Inga kommentarer: