15 oktober 2008

Öjöjöj

Trots att jag var tvungen att gå upp 05:00 idag,
Trots att det har regnat precis hela dagen,
Trots att jag igår fick veta att jag har IG-Varning i matte så skiner jag som en sol!

Dagen igår var det bästa på länge, fast att det inte hände så mycket var det dagen med stort D!
Det hela började med ett sms från mig till Anita " Jag saknar er allihop!", som svar fick jag :" Vi saknar dig också! du är så välkommen att komma hit när du vill!"
med mycket tvivel från min sida ringde Anita mig tillslut och sa att jag skulle komma hem till dom idag, att allt var fixat och att det bara var bra för oss båda att träffas och prata.
Efter många om och men så bestämde jag mig för att åka till olofström efter skolan och som välkomnande fick jag världens smile av Caroline som öppnade dörren för mig!
Anita var också väldigt positiv och jag också för den delen!
sen kom han, och endast ett svagt hej kom ut från hans mun.
Vi bestämde oss för att kolla på en film, och som vanligt så var jag tvungen att bestämma, precis som det brukar vara.
Allt kändes precis som vanligt, fast ändå helt annorlunda.
Vi kollade högst 10 minuter på filmen som jag hade anstängt mig för att välja, istället kastade du clementinskal på mig, Fullträff!
gång på gång och nya uppdrag från Therese, jag uppskattade verkligen hennes uppdrag!
Sista uppdraget blev det bästa, det fick mig att förstå att det är mig du vill ha.

Problemen är borta och och allt känns så himla bra!
Jag är världens lyckligaste och du är min igen!

Dagens kommentar" Äntligen är den vanliga och glada Jenny tillbaka ! "

Stort tack till familjen Bengtsson som är så himla underbar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

JAG BLIR SÅ HIMALNS GLAD AV ATT LÄSA DETTA ! HEEELT JÄTTEGLAAD :D ÅÅÅH SNUTTAN <33333

Anonym sa...

den kommentaren blev inte så bra !
menar att jag blir helt varm i kroppen av glädje (: du vet hur jag är när de gäller sånna saker, som när folk blir kära och sånt..
jag är jättelycklig för din skull nu :) saknar dig gör jag också<3

Anonym sa...

Är du o stoffe tillsammans igen nu?