19 oktober 2008

18 oktober

Klockan ringde runt 8 och gick in för att äta frulle. Idag var det inte en dag som bara skulle gå, utan idag skulle jag, Ingegerd, Patrik, Hampus & Margith till Kosta outlet.
Runt 9 hoppade vi in i bilen och efter 1 ½ timmes bilresa var vi framme.
bautastort ställe där man lätt går vilse, ändå kom jag inte hem med mycket i kassarna.
Vinterskor, Miniväska & skisspapper var det enda, men det jag letade efter var mest stickat stickat stickat, vilket det inte fanns så mycket där, och swisch så kom förklaringen till det.
Köpte Hamburgare på Börjes sen när vi var påväg hem.
Det var verkligen en trevlig utflykt!
Pluggade Engelska när jag kom hem och plötsligt fick jag ett sms från Basse " vad ska du göra ikväll?" Jag visste direkt vad det var det handlade om så jag gick in till honom och han berättade att Bobbo skulle ha fest och han ville att jag skulle hänga med, vilket jag efter många om och men gjorde.
Det var precis som första dagen i skolan när jag inte kände någon och dom andra pratar och jag står och småfnissar i ett hörn lite hela tiden.
Men jag bestämde mig för att inte följa efter basse som ett litet plåster hela tiden så jag gick in till storarummet där jag till min förvåning träffade Jonna, som även hon inte kände en enda! så himla skönt, plus att vi kom väldigt bra överens och hade väldigt många minnen att snacka om!
Kvällen rullade på och jag pratade in mig hos dom flesta, och jag hade verkligen jättekul!
Ännu en gång kom det upp att jag var lik Gry forsell, och det som var ännu mer kul var att Jack var lik adam, vilket ledde till radiosändning under kvällen. Lina och jag försökte få igång " jag har aldrig" men det gick inte det heller, eftersom att vi hela tiden missade att säga till folket att vi skulle göra det nu.
Vilken höjdarkväll! Jätteglad att Basse ville dra med mig ! tummen upp till basse!

Inga kommentarer: