5 september 2008

Torsdag - Fredag Luhr

Jag har trott att det har varit lördag hela dagen, men ack så fel jag hade.
Ska berätta lite om lägerdagarna!

Torsdag: Vaknade vid 5 och var hur seg som helst.
Kom iaf iväg och snälla Eskil körde mig till stationen så jag skulle slippa gå upp ännu tidigare.
Åkte till Kristianstad och gick vidare mot skolan.
Jag, David & Calle satte oss på bananerna och väntade på folket, som efter ett tag kom.
Efter många om och men så kom äntligen bussarna också och med Johanna vid min sida begav vi oss mot Hästveda.
Aktiviteterna började inte fören några timmar, så vi satt möblerade om och satt & sjöng allihopa, väldigt mysigt !
Aktiviteterna var : paddling, Klättring, Yxkastning och massage.

Sorry, jag får skriva mer sen, jag har verkligen ingen lust att skriva, OCH jag är så trött så jag nästan svimmar!

Vi kom verkligen närmre varandra under lägret, jag börjar förstå vilka stjärnor ni är !

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad att denna klassen blivit så bra :D