31 augusti 2008

I can´t sleep cause there´s a monster under my bed

Fredag: Kom hem från skolan, plockade ihop lite grejer och åkte hem till mammsen, umgicks med henne hela kvällen.

Lördag: Cyklade till Lotta för att hämta lite grejer hon lånat.
Stannade i någon timme, sen skulle hon göra sig iordning för ferre, så jag stack hem.
Mamma och jag åt middag, jag tvättade och sen åkte jag till pappsi.
På kvällen åkte jag hem till älsklingsnutten och stannade hos honom över natten.

Söndag: Vaknade hos Stoffe, när vi båda hade vaknat ordentligen gick vi upp & åt massa frulle.
Satt & förhörde honom på spanskan sen kom mammi & hämtade mig.
Åkte till pappa och plockade ihop massa grejer och körde sen till familjen Thorell/Fransson/Dauhn/Svensson och plockade upp alla mina grejer.
Hampus har sagt massa kul idag, tex:
- Jenny, du och jag, vi är knuttar vi! ( Han åkte med mig på mopeden)
- Jenny, varför är du en dam?
- Ska vi leka slakt?


Imorgon är det dags för skolan igen, blir att gå upp 5 imorgon..

Inga kommentarer: