7 september 2008

Karlskrona

Sitter nu i Susses & c.o lägenhet.
Åkte hit igår med tåget och efter ett tag kom SArah & Emelie till stationen och hämtade upp mig.
Gick in i stan lite, sen tog vi bussen mot lägenheten.
Började med maten, men eftersom att Kycklingen skulle vara i ugnen i 65 min så bestämde vi oss för att gå till City Gross och tramsa.
När vi kom tillbaka till lägenheten igen så började vi göra resten av maten och åt sen.
Resten av kvällen satt vi och myste, pratade och hade ul, plus att vi gick till city gross ännu en gång.

Idag ska vi till stn igen och kolla lite.
Sen ikväll nån gång åker jag tillbaka till svängsta


Lördag: Grattis Caroline 8 år !

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du! Har du varit i staun utan att jag vetat om det:-( Jag hade ju så gärna velat träffa dej.
Men det går väl fler tåg:-)
Kram på dej