29 juli 2008

Trelleborg

Nu är jag hemma igen efter att ha varit 5 dgar på vift.
det hela började med att jag stack till stoffe runt 11 på fredagen.
vid halv 1 tog vi tåget mot Malmö.
Resan tog 2 timmar & väl framme i Malmö hämtade Janne , Stoffes farfar oss vid stationen.
Det hela var lite kul, efterom jag aldrig sett honom och Stoffe sa :" Men där är han ju" & jag bara kollade rutn & försökte hitta ett ansikte som kunde passa en farfar.
Janne körde oss till Trelleborg där jag träffade Lena, farmorn, och deras hund Nisse.

Jag sammanfattar bara resten..

Vi shoppade en del.
var på stranden 2 dagar plus en kväll.
Jag lärde känna många nya ansikten.
Det är varmt att sova i ett rum utan fläkt, vilket vi fick sen.
Jag älskar Gina Tricot.
Det är svettigt att gå fel när man ska till OnOff.

Resan hem idag var lite seg.
Det började med att vi inte fick några biljetter, men efter många om & men hade vi dom i handen, och jag var väldigt nervös medan Christoffer var lugnet själv.
Väl på tåget var det jättevarmt, och jag hade svårt att andas.
Det var tråkigt att åka tåg i 2 timmar.

Det skrämmer mig att jag tycker det är tråkigt att åka tåg i 2 timmar, eftersom jag ska åka 17 nu påorsdag när jag äntligen ska tll Luleå!
Undra om jag kommer vara levande när vi kommer fram?

Nu ska jag gå & nana i min egen säng!

1 kommentar:

annakarlsson sa...

Oj Jenny hur ska det gå imon? Det är en lååång resa, men nästa gång får du flyga då tar det bara två timmar. :) jag saknar dig, men vet du nu är det verkligen inte länge tills vi ses. DU ÄR BÄST!!!!