24 juli 2008

När klockan blev 4 körde pappa mig till Karlshamn & jag satt mig på en bäng utanför cityhuset.
Efter bara några minuter kom Sophie lullande & höll mig sällskap.
Eftersom att Ellen hade missuppfattat var vi skulle hoppa av så åkte hon & Emma förlångt med bussen & vi bestämde att vi skulle mötas vid Thai.
Väl framme såg jag den gula skylten " semesterstängt".
Jag hatar verkligen den skylten, jag blir alltid så besviken..
Så vi 4 gick efter många om & men vidare, på jakt efter ett nytt ställe att äta på.
Fick bli Siesta.
Maten var god och sen gick vi vidare ner till glassbåten :)
Satt & Snackade lite nere vid hamnen & gav fiskmåsarna våfflorna .
Ingegerd ringde och jag gick till en bussholk där hon efter ett tag hämtade mig.
Hampus satt i bilen & snackade som vanligt.
Körde till mamma.
Gav henne lite snått & gott, sen åkte vi hem igen.

Imon åker älskligen och jag till Trelleborg :)
Gottgottigottgott
Stannar där till Tisdag !:)

PÅ TORSDAG BÄR DET AV TILL LULEEEÅ !

Inga kommentarer: