13 juli 2008

spacklade klart det sista i morse, idag får jag slipa lite igen, och sen förhoppningsvis börja med att sätta upp tapeterna!
Jag har duschat idag också, vilket är en stor sak, var ett tagsen nämligen ;).
jag har kommit på att jag verkligen inte klarar av att sitta still.
Jag måste hela tiden ha något för mig. Idag har jag gott fram och tillbaka mellan stugorna bara för att göra något. Men lite har jag fått gjort också, ställt tillbaka bänkarna som jag målade igår, kollat stugorna, städat i serveringen, och spacklat som jag sa.

Jag känner att min blogg endast handlar om jobb och slit, förlåt, men det är det enda jag håller på med nuförtiden! .
Ikväll hade det varit kul att hitta på något, men får se hur det blir med det.

Imon kommer äntligen Stoffe hem också, så då kanske det blir lite annat än bara jobb som jag skriver om.

Inga kommentarer: