16 juli 2008


I Måndags stack jag till Stoffe, så glad att se ditt ansikte!
Vi tog moppen och stack till Valhall, så vackert, tråkigt bara att det inte var helt fint väder.
Men man ska inte klaga, vi slapp ju trots allt regn.
Satt där & fikade ett tag, och bara pratade om allt som hade hänt.
En skum bil kom, men vi lät oss inte skrämmas, utan stannade ett tag till, men bestämde oss sen att bege oss hem igen.
Diskade och sen hörde vi Therese komma körande.
En smått lycklig Therese tog av sig hjälmen när hon såg att någon äntligen var hemma, hon hade varit hemma ensam i några dagar nämligen, hon började nästan gråta när hon såg oss ;).
Vi pratade lite och sånt, kollade film och sen gick vi & la oss.

Tisdag: Idag var det slappt för mig och Stoffe.
Men vi bestämde oss för att gå upp efter många om & men.
Åt frulle, jag har kommit på att det är verkligen helt underbart att äta frukost !
Men Nej, ingen slappdag idag inte, Therese hade planer för dagen, vi skulle in till stan.
Så swisch in i duschen, la på lite smink och hoppade på mopederna och begav oss till Karlshamn.
Det blev lite knas när therese och jag trodde att vi skulle hinna till pappa & tanka och sen komma ifatt stoffe igen.
Men tillslut kom vi fram, trots allt, men även det hade gått lättare om vi hade pratat lite innan ;).
Therese gick runt lite i affärerna, men jag orkade verkligen inte, och stoffe gjorde allt för att hitta en sittplats överallt.
Men hunger började komma och vi bestämde oss för att åka hem.
4 ramar och ett puder fick bli mitt inköp för dagen.
Väl hemma igen gjorde vi mat, lasagne, wok, ris & curryköttfärs, goo blandning ! :).
Men resten av dagen var slapp, Stoffe och jag låg en lång stund i soffan och bara kollade upp i taket.
Sen bestämde vi oss för att gå till hans rum och sova, mycket gott!
somnade och vaknade när stoffe la en lapp på kudden.
Det stod:

Hej älskling
Jag är och köper lite gotte till ikväll, men Therese är inne, så det är bara att gå in till henne.
Jag älskar dig, kommer snart

Din Stoffe.

Men somnade om lite igen, men gick sen in till Therese som kollade på Allsång på skansen.
Efter en halvtimme kom Stoffe tillbaka och hade köpt massa gotte :).
En film började på tv:n som vi bestämde oss för att se, helt okej, men lite smått seg.
blev trötta och gick och la oss igen och somnade.

Idag, Onsdag: Idag vaknade jag somvanligt av att jag inte fick tillräckligt med luft..
Så gick upp och gick ut lite.
vid halv 11 gick vi upp och åt frukost, underbara frukost , och diskade.
Stoffe blev getingstucken, stackare.
Sen var jag tvungen att sticka, så det blev tack & hej och jag körde hem till mamma och hämtade lite saker och körde sen vidare till pappa.
Jag var riktigt stressad.
Hos Pappa duschade jag racersnabbt och satt mig direkt på moppen igen och stack till Asarum, till Sarah & Emelie som nuförtiden bor hos Mormorn.
Sminkade mig där och så, sen gick vi till stan, Östersjö.
Emelie hittade en kompis och jag & sarah gick och kollade en hel del, och vid 7-halv 8 kom susse och hämtade oss och vi stack & handlade och sen till mormorn igen.
Åt lite, och sen körde jag hem, gillar inte att köra när det är mörkt.

Jag känner att jag inte har så mycket intressant att skriva om, eller rättare sagt, jag har egentligen ingen lust att skriva något.


JAG VILL KLIPPA MIG

Inga kommentarer: