12 juli 2008

aktiv

drömde inatt att mitt tak i rummet trillade ner på mig, det gjorde jätteont.

Fortsatte direkt med rummet när jag vaknade, det är verkligen jättekul!
Slipade det sista, åt frulle, & sen satt jag igång med att spackla. Det är verkligen kul alltså!
i väntan på att det skulle torka, gick jag bort till stugorna,skulle egentligen bara se om gästerna som varit här i natt, hade städat Kojan, men jag fortsatte att kolla alla stugorna, jag gillar att städa och fixa.
när det var klart gick jag ner till duscharna och kollade lite, inte mycket att städa eftersom att jag gjorde det igår, men lite var det i tvättrummet.
& nu är jag tillbaka på de stadiet att jag inte har ett skit att göra!
spacklet har inte torkat, så jag kan inte fortsätta på rummet, och stugorna är kollade, duscharna är rena och serveringen är fräsch.
jag är rastlös och vill ha något att göra!

Jag tror att 3 veckor på Åhus har satt sina spår..

Inga kommentarer: