11 juli 2008

Rastlös

Jag känner att det bara kittlas i fingrarna på mig, vill bara sätta igång!

Igår var jag & Pappa i Ryd & handlade tapeter till rummet, äntligen !
& Hittade verkligen en härlig tapet som jag gillar till 100%, vilket känns väldigt bra.
och nu känner jag bara att jag vill få allt på plats, men det är ju itne bara att sätta upp tapeterna på väggarna, neej, det är väldigt mycket jobb bakom det hela.
jag har tagit bort gamla tapeter och håller just nu på att slipa kanterna.
Känns så skönt att komma igång, och jag vill verkligen inte sluta!
Men det är inte bara att köra på, pappa måste godkänna innan jag går vidare till nästa uppgift, för fint ska det bli!
Jag älskar verkligen sånthär!


ikväll ska troligen jag & Ellen in till karlshamn & äta på thairesturang och äta glass på glassbåten :)
Hoppas det blir av, för det hade varit väldigt trevligt.

Aja, nu kittlas det i fingrarna igen, så snart får jag nog springa upp på rummet igen och fixa lite ;)

Inga kommentarer: