21 juli 2008

En värmeljusälskare till pappa

Pappsen hämtade mig hos Emelie & sarah igår, och berättade att han skulle köra direkt till IKEA efter att han hade lämnat mig hemma.
Jag visste direkt vad detta skulle innebära, värmeljus..
Jag sa till pappa att han inte skulle köpa alltförmånga värmeljus, eftersom vi redan hade hemma, och som svar fick jag att han hade bestämt sig för att inte köpa några överhuvudtaget, idag var det bara stekpannor och lite lampor som stod på inköpslistan.

Jag körde hem till Stoffe, kollade på en säsong av O.C.
på kvällen frågade jag pappa vad han hade köpt, och jag fick ett ganska chockerande svar, han nämnde inget om några ljus!
Så jag frågade: Inga värmeljus då ?
som svar fick jag endast en glagubbe.
Ett ganska genomskinligt svar.

Min pappa älskar värmeljus, inget konstigt med det ;)!

Syster, äntligen får jag träffa dig snart!

Inga kommentarer: