26 april 2015

Älskade söndag!

Denna veckan skulle det vara tunga, långa dagar, men det blev inte riktigt som planerat.


Doris och jag solade lite innan jag sprang till bussen som åkte till Karlskrona.
Där träffade jag Sarah och Emelie och jag gick till sjukhuset i Karlskrona och fick en massa hjälpmedel till att läsa.

Att vara koncentrerad när man läser, detta är ett bra hjälpmedel för att koncentrera sig på vad man läser

Hjälpmedel för att se större bokstäver och den täcker de andra raderna i texten.

Finisar!


Sarah gjorde mina naglar, känns som en orm eller något.

Äntligen sluta med alla mediciner, nu har jag bara femanor och trombyl kvar som jag ska ta hela livet.

Veckans planering var att jag skulle till Karlskrona på måndag, rehab på tisdag, Lund på onsdag, rehab på torsdag, och det är väldigt mycket för mig att orka det.
Därför skippade rehab sin tisdag så jag kunde vila lite. Problemet var ju det att Lund hade glömt att berätta att jag hade bytt tid, och hade inte jag ringt och frågat vad det är frågan om, hade mamma och jag åkt till Lund helt i onödan..

Jag blev fruktansvärt förkyld och kunde knappt prata, vilket gjorde att jag inte orkade gå till rehab utan istället ligga och sova.

Hur söt är hon inte då?



I lördags åkte vi till kosläppet och det var så kul att se dom glada kossorna!
Det regnade, så vi var inte där sålänge, men det var kul att åka och titta på dom!

Johanna och Nille kom och gav mig lite kärlek! Har längtat som en gnu att få träffas! 


Så fina!

Nu har jag och Doris varit så valpkursen, och hon är så himla duktig! Så stolt!

På tisdag kommer troligtvis jag vara med i sydöstran-tidningen, där jag berättar vad som har hänt under detta året, så läs vettja!

Kärlek!

Inga kommentarer: