29 mars 2015

Trött i skallen

Nu skulle jag väl inte skriva, när jag har så ont i skallen, men det känns konstigt att inte göra det.

I söndags tittade vi bara på film, och tog det lugnt. Finns det något bättre än att titta på den bästa filmen, nämligen, lejonkungen!



Linda kom i tisdags, en sista kram innan hon sa hejdå. Det är så konstigt att hon åker så snabbt, hon kom ju nyss!


Gullisar!

På kvällen kom Ellen och vi bjöd på pizza


Sen var det dags, att åka till Lund, och jag var faktiskt förväntansfull. Jag fick äta god mat , mamma och jag hade det roligt och på torsdag kom syster, och jag kördes till operationssalen. 




Jag tycker alltid det är så skoj att komma in på operationssalarna och vad dom ska hitta på med mig. Det känns som om det är på film. Varje gång.


Opererad, och kände inte fören jag åkte från NIVA att jag hade sån fruktansvärd värk i skallen.

Håret kommer jag nog raka bort, och börja på ny kula igen

Här är lite bilder på mina svullna ögon





Jag hoppas att värken försvinner snart så jag kan vara nöjd att jag gjorde operationen, för just nu vill jag aldrig opereras igen.

Kärlek 

3 kommentarer:

Pappa Pelle sa...

Hoppas du slipper opereras fler gånger, nu får det räcka med lidande för din del. Pappa Pelle

Alingsås-Kyrkhult sa...

Vilken kämpe du är Jenny. Jag tänker på dig varje dag, nu får vi ändå tro att det inte ska bli fler operationer. Önskar dig en någorlunda påsk trots ont i huvudet och ny opererad. Påskkram från tant Käthy

Unknown sa...

Hej Jenny
Hoppas du piggar på dej snart. Tänker på dej varenda dag.
Kram Ylva