8 februari 2015

Traumatisk upplevelse i vinterkylan

Under veckan har TV4 pratat om cancer och varför man får det.
Dom pratade om rökning, fetma, kondition och allt det där.
Var 3:e person kommer att drabbas tills man fyller 70.
Jag hade aldrig fetma, hade bra kondition och har aldrig varit rökare.
Men jag fick det ändå. Jag hade otur.

Vad har jag gjort denna veckan?
Jo, jag var tvungen att gå till vårdcentralen, då jag hade nageltrång igen. Pencillin IGEN och jag suckade

Megastora pencillintabletter

Mamma gjorde världens finaste bandage

I tisdags skulle Doris och jag ut på en kisserunda. Klockan var 20.50 och jag tänkte att det gick snabbt, gick till dörren, och dörren var låst! 
Jag kallade på mamma, som låg och sov i soffan, hörde givetvis inte mig. Jag knackade på grannarnas fönster, men ingen hörde mig. 
45 minuter senare, kom grannen hem från älgjakten. Jag tackade honom riktigt ordentligt, och grät i sängen. 
Det var svinkallt den kvällen, och jag hade tunna tights och gummistövlar.

Nyckel och mobil ska jag aldrig glömma igen

Pappa fyllde år, och det måste ju firas! Jag bakade en kladdkaka, och det var längesen jag gjorde det!


Vädret var väldigt fint och jag och Doris njöt av solen 



Fint!

Igår besökte vi farmor och farfar. Alltid kul att träffa dom!


Och Doris var givetvis med


Alla andra lägger upp bilder på sina barn och liknande.
Jag tar bilder på min voffe!
Så här får ni titta på denna söta valpen!




Till sist vill jag bara säga:

Tack för denna veckan, hoppas att nästa blir ännu bättre

Inga kommentarer: