1 februari 2015

Inlägg nr 2

Och här kommer ett inlägg till. Det är 1:e februari, och förra året kom världens finaste och gulligaste bebis!

När jag låg på sjukhuset så kom Sofia, höggravid och hon sa att hon är ju på sjukhuset så händer det så händer det..
Sofia, en riktigt bra tjej som inte riktigt fattade att BB fanns inte på karlshamns sjukhus.

Hur som haver kom hon till Lund sen när hon hade fött världens sötaste bebis!
 

Så himla liten när man ser henne på detta  fotot. Och jag är så himla stor.
Där ligger hon i min famn. Det var precis det jag behövde.




Ett år har gått och Pixie har visat att hon alltid är så himla glad, alltid så rolig och jag blir himla glad varje gång vi ses.  
Jag vill utbringa ett stort grattis till Pixie.

HON LEVE, HURRA HURRA HURRA!!!

Inga kommentarer: