6 oktober 2014

Mot Lund.

Innan vi begav oss till Lund tog Sofia fram rakmaskinen och vi skrattade ganska högt när vi lekte med mina lockar!


Mina fina lockar! Mest i mitten 😂

Sofia var busig

Så skönt att känna på måste jag säga!

- jaha, och varför rakade du av håret Jenny?!
Jo, för att många har berättat för mig att de första håret som kom är nästan alltid tunt och som bebishår när man har gjort strålning. Mitt blev såklart så, och därför bestämde vi oss för att raka av de! 
Troligtvis kommer de nya håret som kommer ut bli dom det blev innan jag började med strålningen. 

Därefter åkte vi till emporia, och hm, vad gjorde vi där...

MAAAAAAAAAAAAT!!!

Till och med Pixie åt! Åh! Hon, jag och Sofia kommer hänga där hela våra liv! Mums fillibabba!!

Pixie tyckte till och med att menyn var god...! Hahahaha....

Och hur tråkigt och ledsamt de kan vara här på sjukhuset, så blir det alltid annorlunda när man hänger med de underbara människorna! 
(Observera att Pixie rockar)

Kärlek!

Inga kommentarer: