3 oktober 2014

Fredag

Underbar dag idag! 
För de första gjorde jag blodprov. Jag känner personalen där, alltid samma personer.
I receptionen satt den där härliga kvinnan som jaga aldrig kan namnet på. Hon sa att hon var tvungen att kolla två gånger innan hon insåg att det var jag framför henne. 
Idag hade jag den blonda peruken och eftersom jag skulle träffa Sofia hade jag sminkat mig lite extra bara för att jag ville vara fin! 
"Jag kan inte säga annat än att du ser fantastisk ut Jenny! "
Jag satte mig på stolen när det var min tur och då kom kvinnan med ett underbart armband. " Det tycker jag att du ska ha!"


Svårt att ta en bild som gör armbandet rättvisa, men det är jättefint!
Kvinnan pysslar med att göra smycken. 
Dom är fantastiska, all personal på blodprovstagningen! 

Därefter var harasjömåla i fokus. Ska jag bara ärlig har jag ingen koll på hur man tar sig dit, så jag körde fram och tillbaka och hit och dit, och lyckades äntligen hitta en karta, och där såg jag att jag helt är på fel håll.


Tillslut hittade jag en springande Sofia! Tack och lov! 
Mys hela dagen! 


Hemma nu, och jag tänker faktiskt bara ta de lugnt.

Inga kommentarer: