15 juli 2014

Snart så!

Anledningen att allt blev förskjutet var att måilla-tabletterna inte hade kommit. Konstigt att dom inte hade planerat att jag skulle komma. 
Tydligen ganska ovanliga tabletter så de fanns inte några här på avdelningen. 
Men runt 15.00 kom dom och jag svalde alla 6 bauta-tabletter (yeah, så himla cool!) och nu sitter jag här i sängen, klockan är 20.51, och om en timme borde jag vara klar med den sista behandlingen, och så ska vi bara rensa med natriumklorid, sen är de klart!
Sen ska jag givetvis väckas var 4:e timme och kissa, allt skall ut så att inte mina njurar slutar att fungera. 


Vid lunchen fick jag torsk... Och nej, jag är ju verkligen inte glad i fisk. Åt bara potatis. Tur att middagen blev lasagne! Glad tjej!
Nu har dom även gett mig kladdkaka, så jag kan ju verkligen inte klaga! 

Inga kommentarer: