16 juli 2014

Sista dagen


De enda jag har druckit när jag varit här är jucie. Nästan tömt hela kylskåpet. 
4 liter har jag druckit när jag läser min lista, och en glasflaska Loka. Inte dåligt!

Sista dagen här i Lund. Vet inte riktigt vad som händer idag.
Det har iaf gått bra att vara här själv, fast att jag saknat alla där hemma. 
Kvinnan i sängen bredvid mig har varit så rolig och berättat mycket om varför hon ligger här, och frågat frågor till mig, men som hon sa att jag absolut inte behöver svara på om jag inte vill. 
Och när jag frågade om hon ville hitta på något speciellt på tvn så sa hon att hon aldrig tittar på tv, men att jag fick kolla på precis vad jag ville, och skulle hon somna gör de ingenting att jag tittar, det kan vara mysigt att lyssna på istället för att det är helt tyst. 
Så söt! 
 
Jag mår bra! 
Nu ska jag äta frukost! 

Inga kommentarer: