19 juni 2014

Torsdag

Dagen innan midsommar, och idag skall allting fixas! 
Igår handlade Therese och jag allting, och jag skrev en tipsrunda, och idag skall stommen till stången kläs och början på en krans. Köttet skall in i marinad så de riktigt göttar till sig, och sen skall Ove och jag mysa resten av kvällen!

Det är roligt att förberedda! Planen är att så mycket som möjligt skall vara klart så jag kan börja tidigt imorgon med det sista, så att jag hinner sova en extra timme innan gästerna kommer så att jag orkar vara uppe så länge som möjligt!

Så himla härligt att mitt uppehåll har startat! Nästa tid i Lund är den 14/7, vilket betyder att vi har flyttat till huset! Ni anar inte hur mycket jag har längtat! Och nu är vi snart där!!!
Då skall jag baka, laga underbar mat till min man, fixa och dona, bjuda hem gäster! Allt! Tänk att året började då dåligt, men att allt det positiva har ändå hänt!
Jag är förlovad med min fantastiska Stoffe, vi har köpt ett underbart hus, jag har fantastiska människor runt mig och allt går på rätt håll! 
Återigen! Livet tar inte slut bara för att man har cancer! Man måste få kämpa lite gör att få det så underbart som jag har det! Jag är glad! 

Från botten...

...till toppen!




1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig midsommar! Och stort grattis till huset. Det är så roligt att läsa att det går bra för dej för det är du värd. Heja heja snart är du frisk och kan fortsätta uppfylla dina drömmar. Kram från grannen