17 juni 2014

Lund

Lika härligt att åka till Lund och umgås med Sofia och Pixie! Man glömmer nästan varför man är i Lund! 
Sofia överraskade mig med att åka till jensens böfhus, och ni kan ju ana hur glad jag blev över det!

Dom hade ändrat om! Nya menyer och den okonstiga västen var utbytt till en tröja! Mycket bättre!


Hade ett härligt möte med min fina kurator. Det är så himla skönt att få prata av sig, gråta och skratta. Hon vet exakt vad hon skall säga för att jag skall gå vidare. 
Därefter var det dags för behandling, och sjuksköterskorna är så snälla. Jag ville känna smärtan för att veta hur ont det gör när man sätter i nålen. Man måste ju testa! Gjorde ganska ont, men det gick snabbt och lätt och under behandlingen kändes det ingenting. 
Jag fick salvor att smörja in mig innan behandlingen så att jag slipper smärtan. 
"Du ska ha det så bra det går, för det förtjänar du!" Sa sjuksköterskan idag. Återigen, dom är underbara.
Alla myste med Pixie och det förstår jag verkligen! Sötare unge får man leta efter! 


Ni anar inte hur mycket jag njuter av att mysa med denna fina tjej!

Och min underbara vän Sofia ger mig så himla mycket energi! Tusen tack för att du finns!

Inga kommentarer: