1 maj 2014

Valborg

Här ligger jag mitt i natten och kan inte sova. Klockan är 02.29.
I vanliga fall brukar det vara då jag brukar gå upp till toaletten. Varje natt, samma sak.
Men ikväll har vi firat Valborg hemma hos Johanna och Nille. 
En underbar middag serverades innan vi åkte till tivoliparken för att se på bålet i vattnet. Det tog vääääääldigt långt tid att vi begav oss hemåt innan brasan hade börjat brinna. Det var helt enkelt för kallt.

Väl hemma igen åt vi en underbar ananaspaj med glass! Fantastiskt god.
Resten av kvällen lyssnade vi på musik, spelade massa spel och pratade.

Vet inte varför, men hela denna dagen har jag varit lite ledsen. Jag tänker kanske förmycket,
För fast att jag har dom underbara människorna runt omkring mig så tänker jag ibland att folk inte orkar med mig. Vill ha livet som vanligt. Inte ha en cancermänniska runt sig. Så ikväll har jag gråtit mycket. Tänkt för mycket. Och jag blir ledsen bara att tänka på det. 
Jag borde vara glad över att jag har såna underbara människor runt mig. Ändå gråter jag. Tänker att man helt enkelt tröttnar på mig. 
Jag måste försöka sluta tänka på det på det viset iaf. För varken jag eller någon annan mår bra av det. 
Positiva tankar, så ofta det går.

Jag borde nog försöka sova nu så jag kan umgås med de andra, förhoppningsvis med bra humör. Orkar knappt med mig själv.. 

Chillade med Ove i morgonsolen

Johanna och Nille 

Tokiga killar

Väntar på eld, som inte kom

Mitt första, och enda glas med vin! Minns knappt när det var senast jag drack

Min underbara kärlek

Fantastisk mat!

Fantastisk efterrätt!








Inga kommentarer: