16 maj 2014

bloggen

När Stoffe åkte till ordningsvaktsjobbet och när tvn inte visade något roligt program, satt jag mig framför datorn och läste igenom allt jag skrivit här på bloggen. Man glömmer så snabbt!
Sitter och gråter efter att ha läst storasyster Annas inlägg. om båda operationerna. Så himla känslosamt!
Det har roligt att läsa allt, gå igenom allt som hänt under snart 5 månader. Helt sjukt att tiden går så snabbt!

Jag mår fantastiskt bra, är lite trött under dagarna, men det är absolut ingenting som tar kol på mig. känns härligt!

När jag började läsa här på bloggen hade 10534 personer läst, när jag var klar hade antalet vuxit till 10719. Det är så sjukt att det är så många som läser! Men samtidigt så härligt! Jag är bara glad att få berätta vad som händer och vad jag kämpar för.
Just  nu skriver jag mest om dagarna, men är det något speciellt ni vill att jag skall skriva om eller liknande, är det bara att höra av sig, antingen här på bloggen, eller på facebook eller liknande. Jag vet ju att kommentarerna inte kommer fram, så det kanske är lättare att skriva till min på facebook.
Det är bara roligt att få skriva om det ni vill veta eller något som intresserar er!

Nu är klockan 23:01, och jag vet inte när det var att jag var vaken såhär länge!
Nu säger jag och Ove godnatt, och väntar på att Stoffe skall komma tillbaka


Inga kommentarer: