15 april 2014

Tisdag

Vilken underbar känsla det är att ha vänner som bara finns där. Att vad som än händer så finns dom, stöttar, ger en härligt humör och kramar en massa.
För alla vänner runt omkring mig vill jag bara säga tusen tack! Ni anar inte hur mycket ni gör. Alla underbara sms, samtal, att få träffas och att bara vara. 

Idag åkte Johanna hem, och vi har njutit av varandras sällskap.


Sen kom min underbara syster!
Jag har längtat efter att få krama med henne, och idag har vi tagit en promenad och chillat i stan. Skönt att få prata och bara vara.
En syster är de bästa man kan ha tycker jag. 
Hon betyder så mycket för mig och att hon vill vara med under behandlingen känns underbart.

Som sagt, alla de underbara människor som visat att de bryr sig och ger den underbara kärleken, det betyder allt!
Jag är så glad och lycklig!

Hjärteguld säger Anna 

Finaste systern!






Inga kommentarer: