14 april 2014

Måndag

Att få träffa kuratorn och att hon gång på gång säger att hon blir så glad att få träffa mig. Att jag har sån underbar energi och fast att jag blir ledsen, så har jag ett visst lugnt i mig som får mig att bli glad igen. Att jag vet vilka människor jag kan prata med om jag har lust, och pratar gärna om mina problem, just för att jag vet att det hjälper i livet. 
Jag är så himla glad att jag har fått öppna upp mig för en människa som inte känner mig innan. Det behöver man, känner jag.

Idag har Johanna och jag rört på benen!
Vi har både varit inne i Lund och på emporia!
Och jag hittade massor på rean!
Perfekt att gå runt och shoppa nu när man måste tagga inför blodomloppet! Då känner man ju knappt att man går! 

Det har varit en underbar dag tillsammans med johanna! Fina vän vad jag tycker om dig! 




1 kommentar:

johanna sa...

Älskar dig såå!!