21 februari 2014

Underbara nyheter

Då har läkaren varit här och berättat hur operationen gick och hur min framtid kommer se ut.
Operationen gick väldigt bra, dom fick bort de dom ville få bort och framtidens plan är cellgifter i ca 6 veckor. 
Att när det är hjärnan som skall få cellgifter försvinner inget hår, utan jag kommer få tabletter och lite strålning i dessa veckorna.
Kommer börja om ca 3 veckor, och fram tills dess får jag vara hemma i underbara ramnamåla.
Kommer givetvis vara trött i början innan jag läker riktigt så kanske att jag ute kan ha sällskap mycket fast att jag vet att både ni vill ses och att jag vill göra det. Det tar ett tag innan man är tillräckligt pigg och kan tyvärr inte träffa andra.

En annan sak är ju att mitt ena öga är supersvullet. Haha, har tagit en bild nu, och imorgon kommer nog hela ögat inte synas. Haha.
Ingen fara för mig, funkar allt annat så himla bra så klarar jag givetvis med ett svullet öga!

Detta kommer gå bra detta, jag klarar det! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Goda nyheter du kommer med :-) klart du greja detta, snart är du frisk pinglan. Många kramar från bommis