12 februari 2014

Reportage i tidningen!

Idag har både BLT och sydöstrans tidning varit här och gjort en artikel om mig. Det känns helt underbart att få vara med där och berätta min livshistoria. Stoffe hjälpte mig att berätta också, underbart skönt att ha han här. Och det som han också fick uppleva över detta är också väldigt viktigt!
Känns riktigt skönt att få prata om det och det ger mig faktiskt kraft att kämpa vidare! Varje dag är en kamp och jag är så glad för alla fina ord jag får varje dag!
Jag är så glad att jag har fått flytta så jag får sånt stöd här hemma och jag är så glad att jag har Stoffe som hela tiden hjälper mig. Jag är lyckligast i världen och jag skall klara detta, helt klart! 

Så antingen i morgon eller i övermorgon finns de reportage i tidningen, missa inte.. Hihi!

4 kommentarer:

johanna sa...

Åh vad roligt vännen! Hoppas man kan hitta de tidningarna här hemma:) <3

Anonym sa...

Jag ska leta upp det imorgon. Vad underbart att äntligen få ge dej en kram idag. Du är så fin och stark så jag saknar ord. Kram från bommis

Anonym sa...

Så otroligt fint kort på er i tidningen <3 ni två är så underbara så det finns inte. Många härliga kramar från bommis. Ps vi håller för bra besked idag

sofia sa...

Mkt bra reportage :)