11 februari 2014

Min hjärna

Nu har min läkare skickat bilder ifrån sjukhuset, som visar hur min hjärna såg ut när jag åkte in, och hur den ser ut nu! Att jag ens lyckades tänka är ett mysterium, och kanske var det inte så konstigt att trycket blev så högt att min operation blev så akut så jag slutade andas..

Såhär såg hjärnan alltså ut den 7:e januari. 

Och såhär såg den ut den 22:e januari.

Det finns alltså en del kvar där inne som är det dom försöker undersöka. Så på onsdag eller torsdag skall jag få veta hur dom tänker, och denna gången sa doktorn att jag troligtvis kommer få veta vilken behandling då också! Vi får hoppas de, men jag vågar inte hoppas helt och hållet.




5 kommentarer:

johanna sa...

Oj!! Ja den va inte liten:(
Men nu är där ej mycket kvar!! Hoppas på besked på onsdag eller torsdag:) <3

Anonym sa...

Kram o kämpa på<3

Unknown sa...

Helt sanslöst hur en människa lyckas fungera överhuvudtaget, med den stora, elaka, potatisliknande utomjordlingen, i huvudet!?!?
Jag tror att det måste krävas en mycket unik, speciell och genomstark människa för att klara det - och den kan man sammanfatta med ett endaste ord; Jenny!!

Jag hoppas att du får ett besked snarast möjligt.

Många kramar fyllda med kärlek till dig!

Petra sa...

Anonym sa...

Låtta ovanför tog orden i munnen på mig. Det är helt ofattbart att du kunde ha den men du är så stark och positiv så du klara detta. Kämpa på så hinner vi kanske synas nästa gång du kommer hem. Kraam från oss i bommis