2 juni 2012

Happy day

Premiäröppningen på Strand igår gick helt galant!
Eftersom jag har finast leende och enda kvinnan (Enligt Davors statistik känner gästerna sig mer välkomna då) fick jag hålla i välkomnstdrinken. Inte varje dag man blandar drinkar till 240 personer (Halledaah vad jag känner att jag kommer utvecklas denna sommaren!) och alla gäster var så trevliga och härliga! (skönt att slippa överklasstjafset!)
Kvällen rullade på och eftersom det bjöds på en fantastisk American BBQ-buffe denna afton så blev det mest att plocka tallrikar och prata med gästerna.
Jag trodde att vi skulle vara betydligt fler i servisen, men det var bara jag och Walle och så Danni som sprang lite fram och tillbaka mellan bar och servis. Men vi klarade det galant och gästerna var väldigt nöjda!

Jag längtar verkligen till nästa pass, och det ska bli så himla kul i sommar alltså!
Så alla ni här hemma, kom till Strand Steakhouse vettja!

Nu ska jag bege mig till stationen och bege mig mot Blekinge tillsammans med min andra hälft!
Imorgon blir det släktkalas! ska bli underbart att få berätta om mina framsteg med jobbet! wooho!

Inga kommentarer: