30 november 2011

Onsdag

Här sitter jag och svettas som ett redigt vattenfall. I min familj har man extrema svettporer, framförallt i ansiktet.
Kommer aldrig den gången när jag hjälpte storebror Emil att bygga ihop hans dubbelsäng, och hans svett rann ner på mig som låg och skruvade på golvet. Det är sanningen det.
Och nej jag sitter inte bara här och svettas upp och ner, jag har faktiskt varit ute och powerwalkat/joggat i 1,5 timme. så det så!

Jahaaajaa.
Idag är det onsdag och jag vet inte hur jag ska fördriva denna dagen riktigt!
Hade velat ta en fika eller något, men det verkar inte finnas tid för någon annan att göra det.
Imorgon ska jag jobba mitt första kvällspass på brunnen och det känns himla skoj! alltid roligare att jobba på kvällen och jag är riktigt laddad!

På fredag åker jag hem till min älskade ogge, äntligen! Ska bli himla mysigt
(i brist på bilder på denna datorn får ni denna som inte alls har någonting med inlägget att göra, höhö!)

1 kommentar:

FasterA sa...

Lycka till ikväll Jenny!