21 november 2011

Måndag

Jag har haft en exemplarisk helg tillsammans med ogge.
I fredags åt vi Tacos, tittade på idol och umgås med mor, Vadå, det är ju fredag?
I lördags tog vi en rejäl sovmorgon och inte fören efter 14.00 hade vi kläder på oss och tänkte gå ner och hänga lite i byn, men metropolen Olofström har inte öppet så länge, så oskar fick strunta i att köpa strumpor på Idoffs och vi begav oss istället till Maxi och shoppade loss på världens onyttigheter, vi var värda det, tyckte vi.
Två plastkassar med snacks, gick vi hem till mamma igen som körde oss till Pappa, där vi direkt började förberedda badtunnan som skulle förgylla vår kväll.
Tog lite längre tid att värma upp den än planerat, så vi hann hänga lite med pappa också, och det är guld värt det också!
Hade det gudomligt bra i badet men efter ett tag blev min mans händer till russin och då är det dags att gå upp, tycker han. Vi kommunicerade genom fönstret ett tag innan jag efter många om och men beslutade mig för att gå upp från badet.
Jag lyckades somna i soffan som vanligt, så oskar väckte mig och sa att et var lika bra att vi gick och la oss i sängen istället. Och så somnade vi med en duns båda två.
I söndags åkte vi och hälsade på tjockis-alfons, och han såg ut att ha det riktigt bra. Sen vidare till storebror som går framåt i bygget varje gång jag är där! himla skoj!
Åkte hem, lagade mat, och sen gick oskar och jag på promenad som slutade på Willys och därifrån kom vi med en lite mindre påse med godis. Är vi oroliga eller?
Tittade på Beck och så beslutade oskar sig för att stanna en extra natt och då hoppade jag av lycka!
På kvällen fick vi bevittna lite verklig kriminalitet som slutade med ett samtal till Polisen. Jappjapp, söndags-spänning på hög nivå!

Jag har några bilder att lägga upp från helgen, men hittar inte sladden för tillfället, så ni får nöja er med en bild på mig, tjo!

1 kommentar:

johanna sa...

När är du i Kristianstad igen:)?